"המחבלים כיוונו את הנשק לתחנה, שכבנו על הרצפה"

    "ישבתי באוטובוס ממש בסמוך לחלון, ופתאום ראיתי את שני המחבלים, הם יצאו מהאוטו עם נשקים בידיהם, והם סידרו שם משהו, בנשקים, תוך כדי שהם מכוונים אותם אל תחנת האוטובוס שבאותה שעה הייתה עמוסה בעשרות נוסעים, ילדים גברים ונשים"
    דוד לזר 7 Comment on "המחבלים כיוונו את הנשק לתחנה, שכבנו על הרצפה"

    נס גדול בירושלים • "אנשים צעקו 'מחבלים, מחבלים' כולם באוטובוס נשכבו אחד על השני, ואז האזרח הגיע מהצד השני ופשוט ירה לכיוון או הוציא את האקדח לכיוונם והם נמלטו מהמקום"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "ישבתי באוטובוס ממש בסמוך לחלון, ופתאום ראיתי את שני המחבלים, הם יצאו מהאוטו עם נשקים בידיהם, והם סידרו שם משהו, בנשקים, תוך כדי שהם מכוונים אותם אל תחנת האוטובוס שבאותה שעה הייתה עמוסה בעשרות נוסעים, ילדים גברים ונשים"
    20:50
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on "הכל מהקב"ה": אביו של החטוף במסר מחזק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיר ירושלים ידעה הבוקר (רביעי) נס גדול לאחר ששני מחבלים פלסטינים שהיו מצוידים בנשק מאולתר הגיעו עם רכבם לתחנת האוטובוס בצומת רמות ברחוב גולדה מאיר בעת שהייתה הומה בעשרות בני אדם, ובאורח נס, לאחר שהמחבלים כבר כיוונו את נשקם – הם נמלטו מהמקום.

    מאוחר יותר הם נוטרלו באזור העיר העתיקה, על ידי קצין שזיהה אותם וירה בהם, לאחר שהם הספיקו לפצוע באורח קשה ישראלי ברחוב הצנחנים סמוך לכיכר בצה"ל בירושלים.

    הערב, שוחחה אחת מנוסעי האוטובוס שהיה בשעת האירוע בתחנה עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' וחזרה אל הרגעים הדרמטיים ואל המראה הבלתי נשכח של שני מחבלים פלסטינים עם נשק שלוף בידיהם.

    "ישבתי באוטובוס ממש בסמוך לחלון", סיפרה עדת הראייה, "ופתאום ראיתי את שני המחבלים, הם יצאו מהאוטו עם נשקים בידיהם, והם סידרו שם משהו, בנשקים, תוך כדי שהם מכוונים אותם אל תחנת האוטובוס שבאותה שעה הייתה עמוסה בעשרות נוסעים, ילדים גברים ונשים".

    "וברגע אחד נהייתה המולה מטורפת, אנשים צעקו 'מחבלים, מחבלים' וכולם באוטובוס נשכבו אחד על השני, הייתה היסטריה גדולה, ואז האזרח הגיע מהצד השני ופשוט ירה לכיוון או הוציא את האקדח לכיוונם והם נמלטו מהמקום, ואנחנו ניצלנו בנס בחסדי שמים", סיפרה הערב ב'קול חי'.

    עוד היא הוסיפה כי "הנס היה גדול, כי אם הם היו יורים – זה היה נגמר גרוע, היינו באוטובוס עמוס באנשים, והתחנה שם גם הייתה מלאה באנשים בשעה הזה".

    הערב נמסר מבית החולים הדסה עין כרם כי מצבו של הפצוע שנפצע הבוקר מוגדר קשה מאד אך יציב.

    מצבם של שני השוטרים שנפצעו אתמול בפיגוע ברחוב צאלח א-דין בעיר- עדיין מאושפזים במחלקת טיפול נמרץ, אחד במצב קשה מאוד, והשני במצב בינוני.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      מוות לכל הערבים !!!!! אמן!!!! בקרוב !!!!!!!!!!!

      1. אני לא מבין למה אני לא מצליח להגיב

    2. 6

      על כל פיגוע צריך לטהר את הכפר שממנו הגיע המחבל בית בית, ולבנות יישוב חדש